Fredagsmys

Kvällens samboaktivitet blev ett överkroppspass på gymmet. Vi körde passet jag fick av gyminstruktören för några veckor sedan och ja lyckades höja vikterna ganska mycket. Det beror väl mycket på att man börjar få in rätt teknik och det blir lättare att pressa sig själv. Men det är trots allt ökningar!
 
Efter det körde vi magcirkel så att det krampade både i min och pågens magmuskler. Skön känsla. På väg hem från gymmet åkte vi inom willys och handlade på oss frukt och grönt som vi ska göra en fruktsallad av och mysa vidare med stumma armar i soffan. Om vi bara orkar hacka upp den.
 
Fredagsmys helt i min smak

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer