I can see the light

Well, just nu går alla pluggpauser till att fixa med den nya designen som är påväg och inte till blogginlägg. Får skärpa mig. Jag har nu lagt ner plugget för idag och ska snart iväg till vänner och äta middag.

Jag har idag börjat ordna lite blnd kategorierna här på bloggen för att strukturera upp det lite. De flesta gmala inlägg kommer fortsätta vara osorterade, men en del kommer sorteras in i kategorierna. Även detta hör ihop med den nya designen. Så framöver ska jag i störta mån använda mig av kategorierna så att man lätt kan hitta gamla inlägg.

Finns det några speciella kategorier eller återkommande inlägg ni skulle vilja se här i bloggen?

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer