Jul på ingång

Första dagen på jullovet har spenderats på jobbet. Förstår ni vilken hysteri det är sista dagen innan julledigheten på systembolaget? Helt sjukt. 
 
Hur som helst så har jag ju i och med mina tentor och jobbet inte hunnit komma i riktig julstämning, och framförallt inte hunnit med att göra allt som hör till julen. Dock har jag hunnit fixa några julklappar (Tack internethandel!) så ikväll har jag julklappsinslagning som projekt. Imorgon ska jag hinna köpa de sista klapparna, baka, packa väskan inför julhelgen (flyttar hem till föräldrarna några dagar), städa lägenheten och sist men inte minst träna. Men allt i lugn och ro. 
 

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer