Så blev det

Det blev som jag sa innan gymmet i förmiddags. Träffade Stefan där precis som i torsdags. Körde ett snabbt och effektivt överkroppspass på maskinerna, la till lite axelpress med hantlar och körde sedan 30 minuter på löpbandet.
 
Efter ca 20 minuter på löpbandet började det ömma i höfter och fotleder. Antar att detta var för att jag sprang i mina nike free, och de har ju betydligt mindre dämpning än jag är van vid att springa i. Så även om jag inte var så väldans trött efter 30 minuter slutade jag ändå då jag inte vill skada mig. Men svettig, det blev jag definitivt. 
 
 
När jag väl kom hem efter träningen tog min kropp helt slut. Jag åt ägg och bacon och sedan sov jag en halvtimme. Men jag har fortfarande inte (10 timmar senare) återhämtat mig helt... Blir till att sova tidigt idag och vila från träning imorgon.

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer