Onsdagslunch

Sitter på jobbet och äter en sallad med kyckling och matvete till lunch. Blev sen lunch idag men med en ask av rene voltairs berrry boost klarar man sig en stund längre. Och ju senare lunch man tar desto kortare blir ju eftermiddagen.

Under förmiddagen lyckades jag krossa min första flaska sedan jag började jobba här i maj. På ett sätt ganska skönt att ha det avklarat.

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer