Länkkärlek

Ibland dyker det ju upp lite tips på bloggar jag läser här och jag tycker det är hög tid nu. I sommar har jag börjat följa en del nya bloggar som jag hittat och även slutat följa vissa andra. De flesta bloggar jag gillar att läsa fokuserar på träning och hälsa, men har även en hel del personliga inslag. Så idag tänkte jag tipsa om två bloggar som jag följer via bloglovin och som drivs av två härliga och inspirerande tjejer.
 
Blogg 1:
 
 

(bilden är länkad)
Marias blogg är innehåller myket tankar och åsikter. Det personliga blandas med träning, kost och hälsa. Man får både inspiration och tankeställare av inläggen och bloggen får en att bara villja fortsätta. Bloggen fokuserar på hälsa och välbefinnande utan att ta upp batningstips och viktnedgång vilket känns väldigt sunt. 
 
Blogg 2:
(Bilden är länkad)
 
Emmas blogg är färgglad och inspirerande. Genom att läsa den får man en känsla av att allt är möjigt och alla kan lyckas med vad som helst, bara man bestämmer sig. Det jag gillar med bloggen är att man lär känna Emma och att man på en lagom personlig nivå får följa med henne i hennes liv. 
1 Emma B.:

skriven

Men gud va gulligt! :'D Tusen tack för dina fina ord! Vad glad jag blir! <3 Jag följer dig också på bloglovin. ;)

2 Maria - Helt (h)ärligt:

skriven

Åh tack söta rara Josefin, vad glad jag blir! Blev först helt förvånad när jag såg min header i ditt inlägg på Bloglovin, fattade liksom inte hur det hängde ihop :-) Känner mig hedrar! Kramar!!

Svar: bra, det var meningen ;) (att du skulle känna dig hedrad alltså)
Josefin Sjöberg

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer