En helt vanlig "semester-tisdag"

Idag har jag varit ledig. Började morgonen med en cykeltur på 6 km hem till mamma och pappa för att hämta bilen. Detta så att jag och pågen kunde åka till IKEA. Vi var där en kvart innan de öppnade = tid för kaffe! Då kanelbullen ingick för de 5 kronorna kaffet kostade blev det en sån också  för min del medans pågen såg till att få i sig frukost. 
 
Två timmar senare och några kronor fattigare åkte vi tillbaka till lund och eftermiddagen har spenderats med en del plugg för att få klart ännu en inlämningsuppgift, och en del skruvande för att få ihop grejerna vi köpte. Nu har vi ett barskåp i vardagsrummet, en pappers-/tidningshållare vid skrivbordet, nya krokar i badrummet och lite annat smått och gott. 
 
 
Kvällens fotbollsmatch blev inställd då motståndarna dragit sig ur serien, så det blir fotbollsträning istället. Nuo ska jag få i mig en tallrik fil och äggmacka, sedan göra mig i ordning för att ta mig till träningen. 
1 Lisa:

skriven

oh! Kan du inte visa hur fint det blev hemma hos dig?
Heja dig, du är en inspirationskälla! :)

Svar: oj, tack :) Just nu e det inte så fint hemma hos mig så väntar nog tills jag städat ;)
Josefin Sjöberg

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer