Nu är det höst

Då har jag bytt lite i designen och den höstiga känslan infinner sig.

När man går ut nu och andas in luften känns det som att hela kroppen renas. Det är så friskt och härligt. Jag vill verkligen bara ut och springa, men vet också att jag måste prioritera skolan de kommande dagarna. Tenta på tisdag. Men sedan är jag ledig resten av veckan och då ska det bli allt från löpning och fotboll till Core och Afro pass på gymmet.

Bilden i headern är tagen av Eva Kronfält (klicka på bilden), precis som bilden här nedan. 2 år sedan. Tiden går snabbt och mycket händer.

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer