Pyssel



Här ovan ser ni delar av dagen. Har hunnit springa mina 25 minuter. Eller för att vara mer exakt; 2x10 min med 5 minuter gång. Jag valde att springa lite snabbare de 10 minuterna än vad var angivet. Bilden är tagen strax efter att jag kommit tillbaka, därav den plågade minen.

På bilden till höger ser man en stol som ska fixas i ordning här ute, men framförallt mitt fönster som jag håller på att pilla med. Har fått bort glasen och nu håller jag på att skrapafärg och sandpappra. 

För övrigt har dagen bjudit på IKEA. Har handlat en hel del till det lill huset här och det blir så fint. Nu ska jag återvända till mitt slipande.
1 Linn:

skriven

SV:

Haha men precis! Mamma sa faktiskt igår att det är ett mans-göra och inget annat ;)

2 Elin [ n e v n a r i e n ]:

skriven

Nja... Alltså det passar ju till i princip allt, men igår hade jag på mig helsvarta kläder med väldigt "lyxiga detaljer". Conversen såg helt missplacerade ut.. haha... Antar att det är det som kallas att klä sig propert.. och då passar inte mina slafsconvisar ;P

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer