Bra saker

Jag älskar mina mediciner jag fått. Ingenting gör ont och man blir lycklig och lite små-mosig i kroppen.
♥ Jag har hittat världens godaste saft på ica idag. granatäppelsaft. muuuums
♥ Jag är inte hungrig för första gången på en vecka
♥ Min hals gör inte ont när jag äter mina piller
♥ Jag är smal
♥ Jag har en underbar lägenhet tillsammans med min älskling

Men bäst av allt, om 6 dagar kommer min älskling hem

1 josephine:

skriven

sv: det är lugnt ;) jag blir också grinig om jag inte får mat, haha! allt bra då? kram

2 Ellis:

skriven

Sv: Tack, han ska bli bra, så det så. Nu går han på 3,8 tassar igen iaf. :3

Oj vad länge sen jag läste din blogg, verkar ha hänt en hel del =O

/MP

3 Therese:

skriven

Tack så mycket :)

Du kommer snart få uppleva det, nu är det ju inte alls många dagar kvar innnan han kommer :)

Börjar du bli nervös? :)

hur kan det komma sig att han bara har två? Har alla det denna missionen eller är det på grund av hans arbetssysslor?

Ska ni göra något speciellt när han är hemma? Mer än bara mysa i massor? :)

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer