Arbetshörna

I den nya (underbara) lägenheen har vi ett hörn bakom soffan som jag vill göra till en arbetshörna. Hittade inspiration i Kan Dee's blogg för ett år sedan. tyckte redan då att det såg så mysigt ut och nu helt plötsligt har jag ett ställe där jag kan ha en egen sådan.

 

Slänger in en bild här från hennes blogg för att ni ska fatta. Dock vill jag ha lite länre bord på vänstra sidan och sen kanske ha hylla även på vänstra väggen. eller kanske bara på vänstra väggen?

 

 

Det jag gillar med den här arbetsplatsen är att den är stor samtidigt som den är diskret på något sätt. Det skulle inte ta över rummet helt. iom att det är vitt och med relativt smala bordsytor blir det lagom nätt.

 

Men ja, inget skrivet i sten, först godkännande från Tobias, sen ska man ta tag i att fixa det också. Men två studenter i en lägenhet... då krävs det väl en arbetsplats?

1 josephine:

skriven

hej! allt bra ? :) kram

2 josephine:

skriven

sv: fast måste jag behöva läsa din blogg flera dagar tillbaka för att kunna fråga hur du mår ? :) det var en fråga bara, du hade ju kunnat valt att inte svara :) kram

3 josephine:

skriven

sv: absolut jag förstår hur du menar :) men jag läste ju detta inlägg och det stod inte att du mådde dåligt och du verkade trevlig så jag ställde bara en fråga :) det var absolut inte illa menat :) kram

4 josephine:

skriven

sv: ja men jag trodde inte du hade sett den :) jag kikade lite runt bloggar och så hade du kommenterat någons blogg så jag bara klicka in :) tycker det är roligt att klicka mig in i folks olika bloggar, alla har så annorlunda saker och liv :) kram

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer