Städdag

Idag är det en såndär tråkig grå och regnig dag. Första dagen på länge då jag inte behöver sitta instängd och plugga, och så regnar det! Ja, jag skrev min tenta igårmorse och det kändes kanon!

Så vad gör man då med en mulen dag som denna? Jag hade gärna gett mig ut på en löprunda men det sätter förkylningen stopp för. Så det blev till att städa. Jag och Tobias har flängt runt i lägenheten hela dagen och fixat och donat. Den bakomliggande anledningen till detta är att mina föräldrar och mormor och morfar kommer hit och fikar i eftermiddag och då vill man ju visa upp lägenheten frå sin bästa sida.

Så nu blir det till att sätta på en kanna kaffe och skära upp fikabrödet. Tjingeling

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer