Framsteg

Nyss hemkommen från ännu en fotbollsträning. Det var kämpigt idag och jag borde nog egentligen inte ha tränat idag på grund av förkylningen som precis som befarat blivit lite kraftigare. Men då jag visste at tjag itne kan träna på torsdag kunde jag inte förmå mig att stanna hemma. Jag får väl skylla mig själv om jag ligger däckad imorgon.

Jag tycker själv nu att jag har kommit igång bra med både träning och kost. Jag märker att kroppen förändras. Den känns liksom gladare och piggare samtidigt som den också känns mer kraftfull och tightare. Dock syns ingenting alls på vågen. Men man ska väl inte stirra sig blind på den antar jag.

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer