En godtagbar ursäkt?

Jag tänkte skriva ett inlägg där jag ber om ursäkt för kass uppdatering och enbart uppdateringar i förbifarten. Men varför ska jag göra det? Min blogg, jag gör som jag vill. Men jag kan ju åtminstone uppdaera er lite om allt som händer.

Just nu tar fotbollen mycket tid, och det är skönt. Veckan som gått har det varit 3 träningar och två matcher. En match mot serieledarna Veberöd i Tisdags, den slutade 1-1. Igår spelade vi mot serie-fyran Torns IF och vann med hela 5-0. Jag värmer fortfarande bänken, men väntar på min chans och gör vad jag kan för att ta A-lags platsen som förstamålvakt. På träningen ikväll ska jag ge gärnet och inviga mina nya målvaktshandskar.

Idag började skolan. Hade en föreläsning mellan 13-15, ock slutade vi tidigare så det var inte särskilt ansträngande. Det var introduktionsföreläsningen till en av de två kurser jag ska läsa. imorgon är intro till andra kursen. Jag är oerhört pepp på att plugga då jag nu valt mina kurser själv. MEr info om skolan kommer i ett annat inlägg tänkte jag.

Utöver det? Ja inte så  mycket just nu. Jag är allmänt glad och lycklig. Försöker göra varje dag så  bra som möjligt och jobbar på att vara det "bästa jag" jag kan vara.

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer