Bra start

Fotbollsträningen igår var helt okej. Tränaren var itne där och relativt dålig uppslutning. Men det var skönt att komma igång med fotbollen. Känna att det faktiskt gett något att hålla sig lite aktiv nu under sommaren.För första gången spelade jag och mina två systrar i samma lag på träningen. Jag som målvak, Linnea (15 år) som mittback och Johanna (18 år) som högerback.

När jag vaknade i morse kändes det i hela kroppen, inte minst i fötterna som värkte som bara den. Men jag hade ju bestämt att jag skulle springa, så det gjorde jag. 15 minuter lugn löpning, 10 minuter snabb löpning. jag lade även in 2 minuters gång mellan intervallerna, för som sagt. Kroppen var S-E-G!

Tillbaka i stugan blev det mumsig frukost. Känner att den här dagen bllir bra. Man mår så bra av att komma ut direkt på morgonen.


Ekologisk A-fil med Pomelo,  vattenmelon, Russin och mandlar.
1 Natalie - Country music fan:

skriven

Vilken läcker blogg du har! :)

Och du skriver intressant för övrigt!



ta hand om dig, kram.

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer