soldatens flickvän...

Detta suger! Det är verkligen för jävligt.

Jag ska flytta ihop med min underbara pojkvän. vi flyttar om mindre än en månad, den 7 december för att vara mer exakt. I slutet av november åker Tobias till afghanistan. Vi har alltså köpt en fantastisk lägenhet, men jag kommer få flytta in i den utan min älskling. Han kommer hem och hälsar på först i februari. Det känns för jävligt.

Jus nu hatar jag afghanistan. Hatar det.

Jag har hela tiden varit stöttande till att han ska åka, för det är något han verklgien vill. Men nu börjar det kännas att det är på riktigt. Han åker om bara några veckor. Förhooppningsvis kommer han hem igen, men det är ju trots allt ingen garanti.

Jag har sagt hejdå till honom var och varannan vecka de senate månaderna, men det blir banne mig inte lättare för det. Jag vill ju ha honom här hela tiden.
1 Alexander:

skriven

Han gör ett sjukt bra jobb, all suport åt honom, men inte minst dig också :) God bless them.

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer