dålig timing

har legat sjuk sen i söndags. ont i halsen och skyhög feber.

Idag har jag dock varit feberfri. Fortfarande ont i halsen men det går att leva med. Så pappa kör hem mig (har bott hos föräldrarna dessa dagarna) och jag sitter och jobbar några timmar. Tror ni inte att jag då sedan börjar spy okontrollerat? Så det lilla jag faktiskt lyckats få i mig idag, det är nu nedspolat i toaletten. Skit också. Tanken är att jag ska vara frisk imorgon!

Ikväll är det ARKAD-gasque (finsittning under teknologkårens arbetsmarknadsdagar) och jag fick ett sms av min tänkta bordsherre. En gammal koridorare till mig som var där som företagsrepresentant för tetra pak. Hade varit så underbart roligt. men icke då... Skit också. är så less på att alltid bli sjuk. Hoppas det blir bättre när jag i vår äntligen får ta bort mina halsmandlar...

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer