äntligen hemma

Kvällen har spenderats åt att städa på kårhuset. Jag christer ochsimon tog hand om burarna medans Stefan och Kedge gjorde ett underbart jobb i köket. Vi har slängt så mycket skit, men vi är långt ifrån klara. Vi får helt enkelt fortsätta imorgon.

Hur som helst kom jag aldeles precis hem, så ska väl sova nu och komma in nåon timme senare till jobbet imorgon helt enkelt. sista timmarna nu blev svåra. Det var mycket och det var jobbigt. Men framförallt var det mycket sömnbrist från min sida. Förhoppningsvis blir det bättre imorgon.

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer