Händerna på täcket

Det är bara att vänta... Men jag hatar att vänta. Blir så oerhört rastlös. Jag vill bara att allt ska ordna sig och bli bra.

Ligger just nu i sängen och myser med Yoshi. Han ligger på rygg och sover och stretar med tassarna i luften. Kliar man honom på magen börjar han röra tassarna så det ser ut som han springer. Världens sötaste.

Till råga på allt har jag blivit värsta facebook-nörden.

1 Tobias:

skriven

Blivit? Du har alltid varit!

2 Josefin:

skriven

menade ju att jag blivit värre....

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer