Det funkar

Påskhelgen spenderades ute i Juleboda, och det var underbart. Fint väder och Yoshi kunde springa fritt. Blev många långa promenader och han är så duktig. känns som han mognat något oerhört bara över fem dagar.

Igår fick jag mail med tentaresultat för sista tentan förra läsperioden. Och jag hade klarat även den. Hur underbart är inte det? 3 tentor på en period och jag blev godkänd på alla!
Så fruktansvärt skönt!

Och nu om en kvart kommer stefan så ska vi fortsätta plugga inustriell ekonomi. Jag ska banne mig bli av med den jäkla tentan nu.

Foto: Johanna sjöberg

1 Lisa:

skriven

Grattis! Jag vet att du kan om du bara vill tillräckligt mycket! Ska bli kul på fredag!

2 johanna:

skriven

är det inte du som säger att det i sånna här lägen måste stå vem det är som har tagit bilden? :P

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer