Snälla hjälp?

Nu lägger jag ner plugget för idag.Har suttit i 12 timmar, självklart lite till och från med pauser.

Jag har nu lärt mig några uppgifter, så det finna iaf en chans att jag klarar tentan. Dessutom har jag ju faktiskt en dag kvar av plugg innan det gäller. så tycker det borde gå. Under förutsättningarna att rätt uppgifter kommer såklart.

men det är några saker som jag behöver få förklarat;

  • Vad är och hur räknar man ut glidningsvinkeln?
  • Hur vet man vilka krafter man måste rita ut i friläggningarna?
  • måste man kunna formeln för ingreppstalet?

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer