Gud vad frisk jag är idag!

Igårkväll släpade jag mig ur soffan och gick upp till willys och köpte Ben & Jerrys. Jag tänkte att det hjälper ju mot allt. och se. idag är jag frisk som en nötkärna igen. underbart.

Dessutom satte jag klockan på åtta imorse, stängde av den när den ringde och när jag sedan vaknade höll jag på att få panik för jag trodde jag sovit bort hela dagen, men icke då. klockan var bara nio och jag var hur pigg som helst. Så gick upp och diskade och nu sitter jag med mitt kaffe och några mackor för att vakna till liv innan jag börjar plugga reglerteknik.

Ikväll är det Körrep med Sångarstriden som gäller, och sen går startskottet för maskins oktoberfest, där sångarstridslaget ska sjunga in bordsvisan. Kommer blir kul. Kommer upp bilder inatt eller imorgon. antagligen imorgon ;)

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer