Friskus

Då har man tränat fotboll och ska hoppa in i duschen. Sen är tanken att det ska bli gymmet imorgon bitti så jag hinner med allt jag ska göra sen.

Inatt är det tentaplugg i några timmar till som gäller. målet är att sitta effektivt till midnatt innan jag går å lägger mig.

Imorgon ska jag plugga med felle innan jag ska iväg och fotas med Eva. ska bli så kul. Kvällen ska nog gå till att träffa Maja som kommer till stan och hälsar på.

Blir ball

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer