toppendag

Idag är en bra dag. Var hos josse vid 9 idag och fick håret fixat. Jag är SÅ snygg nu! Hade jag haft en kamera hade jag visat... Gick sen och hämtade ut lönen på banken (Hos assal) och har nu på något mirakulöst sätt lyckats betala mina räkningar. är det inte underbart?

Kaffe med Svettan och Viktorviktor på helsingkrona innan jag cyklade hem. Har nu suttit och spelat lite WC3 (Warcraft 3) och vann faktiskt för första gången på länge. så tänkte nog fortsätta med det en liten stund till nu innan jag tar tag i mitt liv, äter lite och sen ska jag nog köra egen träning ikväll istället för fysen. Jag känner att jag inte klarar av den om jag ska vara ärlig. Vi får väl se hur det blir. Ska avvakta och se om Emelie vill pusha på mig lite till att göra något när hon kommer hem. En löprunda och lite egen styrka hade ju inte varit helt fel. Det motsvarar ju nästan fysträningen iaf...

Hade dessutom tänkt ta tag i min superillustration sen och göra klart den åt Mads... Får se om det blir idag eller imorgonkväll....

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer