Därför blir 2009 bra

Nu har det gått två dagar på det nya året och jag har fortfarande inte skrivit upp några nyårslöften här i bloggen och inte heller publicerat några foton på fyrverkerier. Det tänker jag också fortsätta låta bli att göra. Däremot så vill jag påpeka att det nya året, år 2009 ska bli ett bra år. Jag tänker inte sitta och vänta på att det blir ett bra år, utan jag ska aktivt se till att det blir ett bra år.

Förra året slutade inte bra för mig. Jag tänker inte ha det så igen, eller vara den människan jag varit. Från och med nu är det jag som, i alla fall försöker, se på saker och ting positivt, tar ansvar för mina handlingar, men framförallt: slutar vara så fruktansvärt impulsiv när det gäller viktiga saker.

Jag har redan kommit en bra bit påväg vad det gäller att hitta mig själv igen, men det är fortfarande några pusselbitar som saknas. Jag gör så gott jag kan och jobbar på det. I will get there.

Ibland gör man rätt, Ibland gör man fel, Lev med det
- Markus Krunegård


1 johanna:

skriven

erkänn bra låtar du fick :D ska fylla på mappen med fler låtar

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer