Var gör man av skiten?

Tre dagar i rad har jag nu vart ute och sprungit. Ikväll har jag korpenmatch, så ska inte springa idag, och imorgon är det vilodag, då jag jobbarhela dagen och kvällen. Dock troddejag aldrig att så fort man kommit igång med springandet skulle man börja känna ett sug efter det. nu sitter jag här och är rastlös och vill faktiskt ut och springa... Men jag ska hålla mig till min planering, och planeringen för dagen går ut på att städa, vilket många vet inte är min starkaste sida...

Men åter till det här med städningen nu. Jag har precis rensat upp i min bokhylla och den ser för en gångs skull inte så rörig ut. Har fått hyfsad ordning på smyckena och böckerna och ska ge mig på matbordet. Där hittar jag massa saker som brukar vara i hyllan, men den har jag ju städat nu och där får inte plats mer. Var ska jag då göra av allt?? Jag har ingen aning. Massa sladdat och pennor. Datorprylar och telefontillbehöv... Attans... fr stuva in det i min nystädade hylla... :(

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer