Fullt upp

Äntligen känns det som det händer någonting. Fick nyss ett SMS angående ett jobb, så nu har jag lite mer timmar på G förhoppningsvis.

Snart är det dags för fotbollsträning. har inte tränat på en vecka på grund av mitt dumma finger (tränat fotboll alltså). Det gör fortfarande ont, men nu får det fanimej funka! Annars får jag åka och kolla upp det på sjukhuset...

Imorgon ska jag även gå på föreläsning i Tillämpad vågrörelselära hade jag tänkt mig. Vi får se om jag orkar gå ur sängen... Men det känns som att det kan vara bra att gå på de föreläsningar jag kan iaf. Det ska nog gå bra.

På eftermiddagen bär det av till helsingborg där det är fotografering som gäller. Riktigt kul ska det bli! Ska välja ut vilka skor jag ska ha med mig.

Imorgon kväll är det EM i Ölhäf nere i elektros pub, men får se om jag går dit över huvudtaget. Har ju kanske fotbollsmatch dagen efter, om inte SVFF bestämmer sig för att utesluta oss ur serien....

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer