stress

Helt plötsligt är man fullbokad igen. Jobb varje dag denna vecka och helgen är fylld med plugg. usch usch usch

Men på Onsdag kväll är det plugg med Sofia som gäller och en välbehövd tjejkväll.

För tillfället sitter jag och läser igenom testamentet Bernat idag lämnade över. från ett gammalt överphös till ett nytt. Ska bli så roligt, men det är MYCKET jobb. Sitter också och försöker bestämma en dag för tysklandsresa med blivande phöset... men det är lättare sagt än gjort :P Men nu är det i alla fall reliminärt den 8:e november som gäller. NICE!
1 Felle:

skriven

klart det blev bullar! de blev asgoda! är det klart att ni får vara phös alltså? kuul! :P

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer