Schlagerragg

Igårkväll spelade vi billjard. Jag och sofia vann alla fem matcherna på att någon av killarna avslutade med att sätta åttan vid fel tillfälle eller i fel hål. Riktigt kul tyckte vi, det tyckte inte de:P

vid halv elva drog vi in på Helsingkronas schlagerkväll. Hade riktigt kul där och då det bara slunkit ner två öl så var man nog nyktrast på stället. Men det stoppade inte mig, jag dansade och dansade. Blev även utsatt för en efterhängsen typ som försökte sig på världens sämsta raggningsreplik;

"Jag har kommit in på en skådespelarlinje i hollywood. Jag åker i augusti"

Yeah right tänkte jag... Och inte fattade han piken heller när jag smet ifrån honom sådär sju gånger. Hn skulle envist leta upp mig igen. Vad gör man?

Vilken är den sämsta raggningsreplik du varit med om?

1 Felle:

skriven

bra att nån hade kul iaf, det där var en av de värsta kvällarna nånsin...

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer