Te och städning

Om det inte var för min jävla träningsverk och dåliga samvetet över att jag borde städa så hade jag banne mig stuckit ut och sprungit idag också. Det blev en sådan otroligt befriande känsla i måndags. men som sagt. Det får vänta. Tar nogen kvällspromenad senare. Ska se om jag kan lura med Sofia ut.

För tillfället springer jag här hemma med hög musik och städar. Har gjort ett väldigt bra jobb i badrummet tycker jag och nu så är det dags att ta tag i hallen. där ligger tidningar och reklam i drivor och alla mina skor och gummiploppar från konstgräsplanen gör det inte bättre. Så det blir nu en kopp te till och hämta krafter.

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer