Resa

Någon som har ett bra tips på en mamma-dotter resa? Jag har funderingar på att precis efter nyår åka iväg en vecka eller weekend med min mamma och göra något. Vart ska man åka? Det får inte vara för dyrt och lite fint väder skadar ju inte. Men samtidigt vill man ju ha något att se. En resa med avslappning, men samtidigt lite sevärdheter...

funderingar:

-Kina
(går ej då resten av familjen vill med)

- Egypten
+ Snorklingen är underbar
+Vädret är fint
- Har varit där tidigare
- Maten inget vidare och elder lätt till magsjuka (trust me, I know)
- Man ser aldrig en inhemsk kvinna någonstans = Läskigt

- Island
+Lär vara en riktig naturupplevelse tror jag
+Behöver inte vara så snuskigt dyrt
- Där kan man ju knappt drömma om värme i januari...

Någon som har ngt annat tips???
1 Elisabeth:

skriven

London kanske. Billigt boende?

2 Felle:

skriven

Vill du ha något billigt ska du definitivt inte åka till Island! Även om du campar och lever på varma koppen är det dubbelt så dyrt som i Sverige....ungefär! Åk till Gambia! Det är coolt, varmt och brukar finnas billiga resor dit vecka 1.

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer