duggplugg

Hemma nu. Klarade duggan(tror jag iaf)! Känns skönt att det är ver åtminstone. I eftermiddag ska jag sitta med vårt projekt, rapporten måste skrivas klart. Hoppas det inte tar allt för lång tid. Har nog lite tid på söndag på mig också. Men ikväll och imorgon ska jag iaf ta helg på riktigt och bara ta det lugnt och ha det trevligt hemma hos Johns föräldrar.

Nu har jag fått alla tandembilder av sofia och det är så mycket fint. ska nog faktiskt ta mig för att lägga upp på facebook nu. et var länge sen sist.

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer