orättvist

Usch, nu känner jag mig så anti! Sitter här med plugget vilket gör mnig på dåligt humör, och dessutom så syndade jag ännu en gång och surfade in på blondinbellas blogg. Tycker inte om henne. Undrar hur hon bär dig åt. Det jag aldra minst förstår är hur alla medier vill ha med henne. att man läser bloggen, det förstår jag, men vem vill se henne i TV?? Borde man inte tröttna?? Det känns så falskt allt hon snackar om. Borde inte tilltala många då väl ingen vanlig tonåring har en sådan livsstil som hon? hon ha väl i princip obegränsat med pengar verkar det som och har även dragit in så mycket pengar på sin blogg att hon kunnat köpa en hyresrätt i stockholm. En annan sitter här med 7500 i månaden från CSN... Rättvist?

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer