sömn

Usche! Jag gjorde en miss igår. För det första sov jag som vanligt när jag jobbar natt, vilket innebar att jag inte kunde somna på kvällen. Så satt uppe ch tittade på en film med Jodie Foster. Anklagad tror jag den hette. Riktigt bra. från 87, så de e inget nytt precis. Men iaf. Sen sov jag aldeles för länge idag. I min naiva värld trodde jag jag skulle vakna vid senast elva...

Men när jag tittade på klockan när jag vaknade långt efter sambon så visade det sig att klockan var tjugo över ett... fan! så helt plötsligt blev det inte den mjukstarten av dagen jag hoppats på.  Håller på och städa stora rummet osm en överraskning till John när han kommer hem från jobb. Sen har jag massa att plugga också... Så jag antar att jag får skjuta upp min löprunda till en annan dag...

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer