läderpiska

Nu har jag precis gjort det galnaste köpet någonsin tror ja. Jag klickade hem en halloween kostym inför nollningen. Menjag kommer bli så snygg! tänker inte än berätta vad den föreställer. men fan va snygg jag kommer bli. Dessutom är ju varje halloween och temafest räddad några år framåt.

Nu måste jag bara hita en läderpiska.
1 LAJSA.NET:

skriven

Hej hej! Jag vill bara tipsa dig om min BLOGGDESIGNSAUKTION som pågår hos mig just nu. Designutlottningar sker också då och då! Håll utkik :)



http://lajsa.net/2008/07/auktion-rasnygg-bloggdesign/



Trevlig helg!

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer