Lycka

Idag har jag städat. Har nästan lyckats få ordning här. Så nu sitter jag här och har tänt mitt ljus, äter clementiner och dricker julmust. Tittar även på topmodell. Men det känns ändå tomt på något sätt. Det är något (läs någon) som saknas. Men det är bara att genomlida det och vara stark.

Igår var jag tillbaka på mejeriet. Johnossi spelade och jag hade världens bästa sällskap i form av Sofia och Johanna. Johnossi var sjukt bra och blandade de nya låtarna bra med de gamla. När de spelade Man must dance kunde inte fötterna vara stilla och ögonen tårades när John kom in ensam och körde Family Values. Så nu har jag ny bakgrund på mobilen och en ny fin t-shirt.

Det är intressant hur lite sällskap och bra musik kan få en att må så mycket bättre.
1 Elisabeth:

skriven

hur gick det med uppstigandet? Höger eller vänster?

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer