Livet är underbart

Det bubblar i mig. Jag känner att det är en känslomässig explosion som är påväg ut. Det hoppar och studsar i mig, vrider och vänder. Det är inte hela tiden glada och lyckliga känslor, men just nu är det.

Idag är det tredje advent och jag har spenderat dagen i Helsingkronas källare med några av de som betyder mest för mig och tentaplugg. Hemma i lägenheten är det numera nästan alltid ordning och reda (mer eller mindre) och det blir myspys när jag tänder alla mina julljus.

Om en halv vecka
har jag skrivit min tenta och jag och Micke är påväg till Tyskland. Det ska bli en skön roadtrip med mycket skitsnack och på kvällen när vi kommer hem igen är det party.

Om en vecka exakt
fyller Johanna 16 och jag flyttar hem för julen. Träffar släkten och får lägga alla bekymmer på hyllan ett tag innan det den 26:e är dags för att böja plugga till nästa tenta.

Livet är underbart
1 Deafeem:

skriven

Sv: Haha Oh-ja!

2 frida:

skriven

hahah jaa ;p de e ju bar aför himla härligt måste jag säga ;)

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer