Arbetslös

Nu har jag chansen! Jag kan äntligen på allvar göra allt man inte hinner annars. Jag har nu några veckor då jag inte har jobb och inte ska gå i skolan. så fort jag fått en nyanställning och säkrat ekonomin så ska jag börja kolla efter någon sistaminuten-resa och komma iväg lite. Resa bort ensam om bara slappa och ta det lugnt. "hitta mig själv" som man säger.

Men först är det tenta på fredag.

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer