sjukt

Usch! jag är så trött och seg i huvuet nu. Är rädd att jag håller på att dra på mig en ordentlig förkylning. Så det blir inget gym kväll som jag först hade tänkt. Får bli senare i veckan istället beroende på om sjukdomen bryter ut eller inte.

Ikväll blir det istället en del uppackande sen flytten och en ska jag faktiskt unna mig ett glas vin när jag tittar på topmodel. Hoppas jag ska kunna lägga upp ett vettigt inlägg senare. Först en kopp te iaf.
1 Natalie B:

skriven

Har också ont i huvudet idag..tror det beror på väderskillnaden..att det blivit mkt varmare nu..brukar vara känslig för sånt haha :)

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer