2016 - vi är igång

2016 är igång och har som de flesta år invigts i pyamasbyxor. Idag bytte jag däremot om och kom till slut ut på en kort löprunda (drygt 3 km) i solskenet. En nedvarvningspromenad med hunden direkt efter för att sedan avsluta inomhus med lite kettlebellswingar och magträning. 


Detta betyder ju då att vi är igång. Hur ska vi då se till att fortsätta? Ja vi får väl se...Det e ju den där förbaskade planen jag alltid tjatar om som måste till. Är det idag jag ska göra den?! Vi får välse. Ska försöka i alla fall.

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer