Shoppingsugen

Jag sitter hemma hela dagarna och slösurfar samtidigt som jag tittar på TV-serier. Jag sitter ju även och drömmer om att börja träna igen och när man då halkar in på stronger.se är det lätt hänt att man klickar ner en massa olika kläder i varukorgen. Och även om det inte är jättedyra träningskläder springer summan lätt iväg när det är så mycket snyggt. Så innan jag klickar på betala får jag nog fundera på om jag kanske kan välja bort några av plaggen. 

Om du var jag, vilka skulle du välja?

allt på bilden från stronger.se
1 Åse:

skriven

Jag gillar ju dom blommiga byxorna och det blommiga setet i mitten. =) Men det beror ju på vad du behöver. Var finns det mest luckor i allt du redan har?

Svar: Det finns nog inga luckor egentligen 😝
Josefin Sjöberg

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer