Paradiset på jorden

Nu har jag och pågen äntligen landat ute i sommarstugan. Det betyder att det är sommar på riktigt! Sen att jag i år inte kan bada, inte kan röra mi och ska försöka lära mig konststycket att gå med kyckor i sanden, det är en annan sak. 
 
Igår var jag hos sjukgymnasten igen och fick lite fler och lite mer avancerade, men fortfarande löjligt enkla övningar. Men de e ju inte löjligt enkla för mig. För mig är de jättesvåra just nu, men det är bara att öva öva öva. Visar senare under dagen/helgen hur min träning ser ut. Nu ska ni få lite bilder från mitt paradis.
 
 
1 Agnes:

skriven

Superfina bilder!!

2 JUNITJEJ:

skriven

Vad det ser vackert ut!

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer