Att hantera saknad

Efter att jag kommit hem från stockholm har det gått i ett. Jobb, julbord, julkortstillverkning och lite mer jobb. I helgen hoppas jag att jag ska hinna med i alla fall ett träningspass för att känna att jag inte tappar det igen. Men det ska även bli fest med fotbollen och en hel del jobb på söndag.




För tillfället är pågen ute och reser med jobbet och jag hanterar saknaden och ensamheten med att bo hos mamma och pappa vilket är trevligt. Men sen är ju frågan hur bra det är att bara undvika ensamheten istället för att konfrontera den...
1 Embla Sofia - Mamma, fotograf, DIY:

skriven

Jag känner igen det där! Min karl är också ute och reser i jobbet lite då och då men jag har ingen i Sthlm att fly från ensamheten till. Som tur är brukar han bara vara borta ca 2 veckor. Du klarar det där! :)

Svar: Tack :) Nu är det mindre än en vecka tills han är hemma, så det ska nog gå <3
Josefin Sjöberg

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer