Forever alone

Återigen var jag ensam under morognens träningspass. Det var på tiden! Började ju bli orolig där ett tag att fler börjat få upp ögonen för att gymma vid 5 på morgonen. Det är inte så att jag inte gillar människor, jag trivs bara väldigt bra i min ensamhet när jag tränar. Det är precis likadant med löpingen. Jag har väldigt svårt för att springa tillsammans med andra, samtidigt som jag vet att det är väldigt nyttigt att göra någon gång ibland.

 
Dagens pass bjöd på Marklyft, benböj (squats) och sånna där östeuropeiska utfall med en fot på en bänk och vikter i händerna (Ungerska? Bulgariska? Rumänska? Minns inte... ). Som alltid kort och effektivt istället för att dra ut på tiden. Dock saknar jag fortfarande mål och fokus för att få ut max av det. 

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer