Söker ett vinnande koncept

Idag gick det bättre. Jag somnade kl 22 igår och gick upp kl 7 imorse, vilket alltså resulterade i 9 timmars sömn. Jag kände mig som en ny människa idag. Till frukost åt jag utöver min vanliga tallrik fullproppad med gottigheter (turkisk yoghurt, grape å sånt) även kokospannkakor. Jag stod mig nätt och jämt fram till lunchen trots det ökade frukostintaget. 
 
Till Lunch blev det fiskgratäng med 2 potatisar mer än vad som kändes "lagom" bara för att vara säker på att jag skulle klara mig tills det var dags för middag. Påväg hem från exjobbet kurrade ändå magen och det blev middag bestående av vad som fanns hemma; nudlar, tonfisk, kokta rödbetor och ett kokt ägg. 
 
Nu sitter jag här efter en genomförd fotbollsträning och försöker känna efter om jag är mätt. Jo, jag tror jag är mätt, men det blev inte optimalt idag heller. Den ökade träningsdosen har ökat mitt behov av energi (såklart?!) till en nivå jag inte är van vid. Jag försöker hitta en bra nivå. Vi testar en gång till imorgon. Det är bara att fortsätta tills man hittar det vinnande konceptet.

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer