Morgonpromenad

Min höft värker sedan löpningen igår, och det känns inte alls bra. Jag trotsade dock värken genom att ta med mig hunden och pågen på en morgonpromenad i solen och blåsten i morse. 
 
Jag och Yoshi i solen
 
Vi tog en lite längre promenad än vi brukar och passade på att knäppa några bilder av nappträdet nere vid hardebergaspåret. Jag antar att det är något dagis som  varje år hänger upp barnens nappar i trädet. När solen skiner på de färglada napparna kan man inte låta bli att le.
 
Nappar i nappträdet
 
På vägen tillbaka stannade vi och hälsade på hästarna utanför ridskolan. Yoshi är inte helt bekväm med hästarna, men de verkar gilla honom så länge han håller sig lugn i alla fall.
 
 

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer