Mar. 01, 2013

Fredagen bjuder som vanligt på jobb på Systembolaget. Jag börjar klockan 9, men jag måste ta bussen redan 08.37, och därmed cykla till bussen lite tidigare. Vi stänger klockan 18 och jag brukar vara i Lund igen strax innan 19. när jag kommer hem så pass sent varje fredag brukar jag vara alldeles för trött för att träna.

Men betyder det att jag inte kan träna på fredagar? Nej. Gymmet öppnar ju faktiskt redan 06.30, och med det nya styrkeupplägget finns det därmed gott om tid till morgonträning.

Idag gick jag in på gymmet 07.00 och hann gott och med vad jag skulle göra och kunde duscha i lugn och ro. Med tanke på det underbara vädret planerar jag dessutom att ta en promenad på lunchen istället för att sova som jag annars brukar göra.

1 Pierre:

skriven

Visst är det ett fantastiskt väder idag! Kändes som sommar i duschen (japp det låter skumt).

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer