Gör om, gör rätt!

Detta har varit en riktigt bra träningsdag. Fick igång kroppen ordentligt på passet imorse och kvällen har bjudit på innomhusfotboll och även där höll jag ett bra tempo. Riktigt skönt. Något som däremot inte funkat alls lika bra det är maten. Jag har varit hungrig konstant idag! Det blev liksom bara inte rätt. Jag får nog klura lite mer på hur jag ska göra för att klara av dessa dagar då jag gymmar tidig morgon och sedan är på exjobbet hela dagen... 
 
Nu ska jag försöka få i mig en bit kyckling innan jag går och lägger mig för att få ordentligt med sömn så att kroppen hinner återhämta sig. Imorgon står det ännu en fotbollsträning på schemat, men den gången utomhus. 
 
En bild i arkivet från början av januari. På måndag är det jag som går till frisören och fixar till hårfärgen igen.
 
Psst! håll ögonen öppna de närmaste dagarna, kan vara så att det dyker upp en liten tävling

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer