Fin lördag med mysjogg

I lund har vi vårväder igen nu, så oerhört skönt! Jag tog till vara på solen genom att bestämma mig för att köra ett långpass löpning. målet inställt på 15 km, Längre än jag någonsin sprungit tidigare.
 
 
Tänkte att jag skulle springa väldigt lugnt och stillsamt för att inte ha några problem att orka. Orken var det heller inga problem med, men benen är oerhört stumma nu. Det märktes verkligen de sista 3 kilometrarna att kroppen inte är van vid den påfrestning det innebär att springa så långt. Men jag klarade det. Och nu kan jag kryssa av målet att springa i 90 minuter också. Fint det.
1 Sofia:

skriven

Härligt :-)

2 Sara - Hold on be strong:

skriven

härligt!

Svar: Eller hur :) Var ju perfekt väder också. Precis innan stormen slog till :P
Josefin Sjöberg

3 Jessika:

skriven

Härligt, bra jobbat! :)

Svar: Tack :)
Josefin Sjöberg

4 Elin ;):

skriven

Gud så långt och dukitgt gjort ! :)

Svar: Tack :) Jag var ganska så stolt efteråt kan man ju lugnt säga ;)
Josefin Sjöberg

5 Chaterine:

skriven

Åh va skönt :D

Svar: Helt underbart när man klarar mer än vad man tror :)
Josefin Sjöberg

6 ellen björktegen:

skriven

va duktig du är!

Svar: Tack :) Känndes riktigt bra ;)
Josefin Sjöberg

7 ♣ Ida - Hon som föddes med LKG:

skriven

duktig du är :D

Svar: Tack :) Man är alltid lika nöjd efter ett pass ;)
Josefin Sjöberg

8 JHH:

skriven

Shit vad bra gjort! :)

9 Jenny Erlandsson:

skriven

gud vilken fin och härlig blogg du har :) mycket inspiration man hittar här :)kramar

Svar: Tack :) Det värmer verkligen att höra!
Josefin Sjöberg

10 inthearena.blogg.se:

skriven

bra gjort! här har vi massor med snö kvar :/

Svar: Jo, snön kom tillbaka här också nu igår, men i lördags sken solen och vårkänslorna började infinna sig. Får hoppas det kommer tillbaka snart...
Josefin Sjöberg

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer