Ett täcke av Rimfrost

Diagram världen vacker. Rinfrosten ligger fint över hela Lund och det är ett riktigt mästerverk naturen lyckats med under natten. Lite ledsen att jag inte fick med mig min kamera idag.

Har som alla fredagar varit på gymmet. Dock kände jag mig inte riktigt klar efter mitt vanliga starting strength pass, så la till lite hantelpress för axlarna och mattade ut dem lite.

Jag har lite funderingar över hur det funkar med min träning just nu, men mer om det ikväll, nu blir det jobb.

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer